A_S_K Maşallah bebeğine :) Herkes anne karnında 1 gün bile önemli diyor ya kafam karıştı. Zaten sezaryen hiç düşünmemiştim onun tedirginliği üstüne doktorum da beklemek riskli olabilir deyince tedirginliğim tavan yaptı.
Minee34 O hareketleri geçtiğimiz haftalarda yaptım ama hiç kıpırdamadı bile yerinden. Kafa hep sağ üstte duruyor her kontrolde. Büyüdükçe yeri daraldığı için çok tercih etmiyorum artık o hareketleri, yanlış bi şey yapmamak için.
Nigdelianne Dönme ihtimali varmış bana da öyle söyledi ama zaman geçtikçe ihtimal azalır, ters duruş şeklinde kanala girme riski artar dedi. Benim korkum ters halde kanala girmesi.