Kızlar merhaba. 37+1iz ve haftalardır bebeğim makat duruşta duruyor. Kafası hep sağ üstte, popo kısmı oynuyo sadece. Dün kontrolde doktorum hafta ilerledikçe dönmesi zor olur, bu şekilde kanala girme ihtimali de olabilir, o zaman daha çok sıkıntı yaşayabiliriz dedi. Kendisi vajinal doğumu destekleyen biri ama bu durumumdan dolayı 38. haftadan sonra nolur nolmaz bi tarih belirleyelim dedi. Belirlediğimiz tarih 38+3 e denk geliyor. Kilosu boyu da şuan için gayet normal.
Tam kendimi yavaş yavaş sezaryene hazırlamaya başlamışken bugün gebelik okuluna konuşmacı olarak gelen aynı hastanenin farklı bi doktoru ilk gebelik de olsa 39.haftayı doldurmanızı tercih ederim ben dedi. O doktoru da duyuyorum çevremden, ondan da çok memnun olan var benim doktorumdan da. İki iyi doktorun farklı bakış açıları kafamı karıştı.
Kendi doktorumla belirlediğimiz tarihte sezaryen olmalı mıyım yoksa risk alıp döner mi diye beklemeli miyim? Benzer durumda olanınız var mı, doktorlarınızın fikirleri nedir bu konuda?