Bende 6. Haftam da gitmiştim ilk doktor iki hafta sonra gel kalp atışını duyarız demişti içinizi ferah tutun duyarsınız Allah’ın izni ile 🙏🏻😊hatta benim bebek bile hayal meyal görünmüştü doktor hayal meyal görüyorum demişti küçücük oluyorlar çünkü şimdi 13+6 yız 🥰