Üsküdar Hospital Türk de yaptırdım 250 lira..Rabia Hanım çok şeker çok ilgili biriydi gayet güzel baktı pozisyonu uygun olmadığı durumlarda bişeyler atıştır 15 dakika sonra bakalım diyo benimki yüzünü göstemedi ellerini yüzüne koymuştu bi kaç gün sonrasına randevu verdi tekrar baktı resimler veriyo ama cd vermiyo flash bellek götürüyoruz oraya atıyo,ben memnun kaldım 🌺