zelis63 Kızlar genel olarak bişey sorcam bebeğinizi nerde hissediyosunuz çoğunlukla ben tekmeleri çoğunlukla alttan yiyorum doktorda dedi biraz aşagıda ama sorun yok dedi sizin nasıl ?
Haticemre21 Eymensmom35 bende bitirdim sayılır kiyafetleri falan bi buyuk esyalar kaldı besik araba vs. Tam kış olduğu icin erken yapmak istedm havalar kötü olmadan 🤗😍
Gulsunn 11bsb ya o siğil bende de vardı hemde büyüktü vajinadan dışarı taşmıştı ama sonra kendi kendine kayboldu. Doktorum o zaman normal doğum yapamazsın demişti fakat şuan hala tehlikeli mi bilmiyorum muayene zamanı bakacak yine.
Senyorita Eymensmom35 Her şeyi tamam😍🙈🙈Şubat sonu Mart başı bekliyoruz bakalım😍Siz de durumlar nedir?
11bsb Gulsunn ya bende ufak ufak bikac tane var. Bebekte tedavisi mümkün olmayan bir rahatsızlığa sebep oluyormuş. Boğazında kitle gibi. Binde bir ihtimal bile olsa göze alamicam malesef
Asmen Emirbebek ama hevesleniyrm gunlerce alisveris yapabilirim bebegim icin😄 Sanirsin cok zenginim ya bide😆
Mebos Eymensmom35 benim neredeyse bitti çok şükür biraz daha kıyafet takviyesi tırnak makası banyo filesi şampuanı felan kaldı alınmadım onlarında önümüzdeki ay yapmayı düşünüyorum
Birranne Benim 94 gun kaldii, odasi bitmek uzere kiyafetleride oyle ama henuz arabasini ve emzik biberon takimini filan almadim insallah onlarida ocakta bitiririm
Pnaronoruc Asmen Aynı benim beyimde erken diyor ama dayanamıyorum artık alıcam Aralık indirimleri çok hesaplı şuanda ☺️