Anne-bebek Eymensmom35 28+3 olduk bizimde herşeyimiz bitti sayılır ufak tefek şeyler kaldı 🤩 ocakta evimi taşıyacağım o yüzden herşeyimizi aldık yıkayıp ütülemek kaldı 😀🥰
Glshcnky Benim ikinci bebeğim olacak ikisi de erkek :) o yüzden sanırım henüz bi çorap bile almadım 🙂 bı hastane çıkışı biraz battaniye falan alacağım ama henüz erken 28+4 deyz
Glshcnky Kizlar ben bı şey soracsgim ya , bu kaftalarda olanlar yani Mart anneleri diyebilirim , baş ağrısı probleminiz var mı 3_4 gündür baş ağrısı çekiyorum 🤦🏽♀️🥺
mnkfasulye Glshcnky susuz kalıyor olabilirsin baş ağrısı yapar su alımını artır canım sık idrara gittiğimiz için su kaybın oluyordur.
Nrslbkc @Ftszgn banada doktor martın ilk haftası olarak gözüküyor dedi ama ben hep şubat sonu gibi hissediyorum. Merakla bekliyorum
Neseekc Hanimlar sizdede boyle nefesde daralma kalp çarpintisi oluyomu bebegimi 4 gündür yukarda hissediyorum eskiden kasıktaydi yukari çiktigi icin olabilirmi25+4 üm
zelis63 Neseekc oluyor canm bende bayadır var doktorum normal dedi öyle durumlarda otur dinlen dedi normalmiş
11bsb Dilankenger benimde bugün tam 100 gün kaldı 🥰 şeker yüklemesi yapıldı bugün çok şükür atlattık normal doğum istiyordum ancak hpv şüphesi ile o şansım bitmiş oldu 😥
duygusm Eymensmom35 Biz baya bir hazırlık yaptık sayılır, henüz bitmemiş olsa da... Ay ilerledikçe hem ağırlaşırım hem de kar buz olabilir diye önden yapıyoruz mümkün olduğunca 🌸
duygusm Dilankenger Bence acele etmiyorsunuz. İnşallah öyle olmaz tabi ama aklıma hep “Ya erken doğacağı tutarsa?” diye geliyor. Yani son aya gelindiğinde mümkünse hazırlıklar tamam olmalı bence. Bir tek yıkama, yerleştirme vs işleri kalabilir.
Dilankenger duygusm bende öyle düşünüyorum ama bakalım hayırlısı . erken olursa eşime ben söylemiştim diyeceğim . o zaman kendisi çeker sıkıntısını yapacak bişey yok
Salcali Eymensmom35 aldık üst baş eksiklerimiz var ama..ozellikle de büyük eşyalarda beşik araba dolap falan bunlar var
Mujde- Eymensmom35 hemen hemen tamamladım kendi eksiklerim kaldı çoğunlukla bebişe olanları tamamladım nerdeyse 😍🥰 25 haftalık hamileyim 🤰🏻
zelis63 Eymensmom35 bizde mart sonu daha başlamadık daha erken diyorum ama artk dayanamıyorum yılbaşından sonra indirimler başlıyor o zaman başlamayı düşünüyorum
SuleDoruk Eymensmom35 84 günüm kaldı. 3-4 ay yetecek kadar bez dahi aldık 😅 bi mobilyası kalmıştı. Bugün de onu aldık evimize dönüyoruz. Boyasını yapıp yerleştireceğiz inşallah. Ben bir tek bebek arabasını almadım. Yaza kadar ihtiyacım olmayacak o yüzden onda acele etmedim