hande1234 canım seni üzmek istemem ama bende bi yıl önce ilk bebeğimi kistik hidroma sebebiyle karnımda kaybettim 12.haftamızda ense kalınlığının çok fazla olduğunu söylemişlerdi ben aldırmadım kabul etmedim düzelir sağlıklı doğar diye dua ettim sonuçta allah verdi bu hastalığı belki allah tarafından düzelir diye düşündüm ama gittikçe vücudundaki ödemler arttı sonra organları kalp akciğer hep ödem doldu 18. Haftada bebeğimi kaybettim zaten en fazla 20.haftaya kdr yaşrmış anne karnında böyle çocuklar bol bol dua et allah gene sağlıklı bi çocuk nasip eder inşallah aldır demiyorum asla ama kontrollerini sıklaştır seni zehirlemesin allah korusun ben yaptırmadım o acıyla ama sen kesinlikle eğer kaybedersen genetik testi yaptır bidaha aynı şeyleri yaşamamak için allah yardımcın olsun yazını okuyunca bebeğim geldi aklıma 😞😞