hande1234 Rabbim yar ve yardımcın olsun. Ben 10 sene üstüne tüp bebekle hamile kaldım. Bebegimi 6.5 haftalıkken kromozom bölünmesi ile ilgili bir sebepten kaybettim. 2. Kez tüp bebek tedavisiyle tekrar hamileyim ve 43 yaşındayım. İnşallah bebegimi kucağıma alabilirim, çünkü başka şansım yok. Evet bebeğimizi kaybetmek çok çok çok zor. Ama teselli olur mu bilmem, en azindan hamile kalabiliyorsun. Her şey Allahtan, verende O, alanda.