Glybskl doktora gidin bence benmde 35 haftalık geldi nişanım ama sancılarımda başlamıştı aynı gün akşam doğum yaptı tabi benm sezeryan olduğu için acil sezeryana alındım iyikide doktoruma hemen yazmışım bebeğim kakasını yapmış karnımda doğumdan sonra doktorum eşime iyiki haber verdi bana bir gün bekleseydi o şekilde ikiside riske girerdi demiş 3 aralıkta doğumum oldu ihmal etme doktoruna mutlaka haber ver üstelik kasılmalarında varmış Allah korusun