Guguk yok canım sabit değil ağrım ara ara oluyor yalancı sancı sanırım rahatlıyorum bir şekilde her zaman çektiğim sancılar gibi sadece rahimdeki yanma ve baskı ilk defa oldu kanala girmiş olabilir belki de bebeğim 🤷♀️ Hayırlısıyla sağlıkla gelsin tek isteğim bakalım eğer sıkıntı yaşamazsam saat 9a kadar Pazartesi gideceğim kontrolüm var Çatı muayenem var zaten ama doktoruma da haber veririm tabiki