Sym68 herkes alıyor ben almıyorum 63 kiloydum hamile kaldım geçen hafta gittim 62 kiloyum karnım desen baya şişim kalkıp otururken eğilirken maf oluyorum giydiklerim olmuyor ama gelelim kilo almıyorum tabi bebek alıyor bende doktor demişti zaten Salı günü gittiğimde bakıcam almışmıyım yemek yemeye başladım