Didem25 Arkadaşlar bugün 24 olduk biz, aynı olan var mı? Neler yaşıyorsunuz bu haftada? Zaman hiç geçmiyor sanki🤦♀️ Benim ikinci gebeliğim ama sanki ilk kez yaşıyorum😊
Tansu22 Didem25 Ben de 23+2 yim az kaldi 6 aylik olmaya ins iştahım çok iyi sürekli acikmalarim oluyo ama gobegim o kadar da çıkmadı tam olarak hamile gibi değilim braz olsada daha henüz tam dgil
_kubranurr_ Didem25 24+3 üz canım catlamaya basladım belımın sol tarafı agrıyor bırasda uyku problemım var akıntım bıraz fazla ve hiç doymuyorumm senın nasıl karnım agırlastırmaya başladı artk duzgun egılıp kalkamıyorum
Minigim_ Didem25 bizde 24+0 olduk valla bende anlamıyorum zamanın nasıl geçtiğini 3 yaşında kızım var onunla ilgileniyorum allaha şükür bir şikayetim yok ağrı falan oluyorda onlar olacak normal diye düşünüyorum
duyguduygu85 Evet gecmiyor sanki.bende hep bir tedirginlik var bişey mi oldu diye. Bugun hareketleri hissetmiyorum normal mi sizde yasadınız mı boyle bi durum.
_kubranurr_ duyguduygu85 normal canım benımde hisetmedigim oluyordy geceleri dıyordum sabah muhakak oynar kı masallah oylrdr oluyordy
Didem25 duyguduygu85 2 gün hissetmedim dr a gittim uyuyormuş ultrasonu koyunca uyanıp esnemeye başladı 😊
Gizemdiyarilaslan _kubranurr_ çıktı canım ama öyle abartı değil iç karnım geniştir belki ama artık hareket ederken bebeğin boyuna kadar tahmin edebiliyorum baya yukarı çıktı hiç durmuyor nefesim kesiliyor zor geçiyor aça hareket edince çok rahatlıyorum
_kubranurr_ duyguduygu85 aynen git ama 28 den sonra takıp edın dıyorlar sen ıcını ferahlstmak ıcın hiy
_kubranurr_ Gizemdiyarilaslan bnım suan göbek delımın hızasında onu hıssedebıkıyorum benım karnımın altı catlamaya başladı bile
Gizemdiyarilaslan _kubranurr_ yok canım karnımda hiç çatlak yok şükür ama karnım belirgin yani önce giydiklerimi giymiyorum bile
Gizemdiyarilaslan _kubranurr_ yok canım benim vücudum çok sıkıydı hamime kalmadan önce şimdi öyle değil bacağım kalçam yumuşamış ama çatlagım yok zaten bişeyde kullanmıyorum
Minigim_ Didem25 bakalım doğunca napcaz teyzemizin bebeği oldu 3 günlük kıskançlık yapmadı ama onu düşünüyorum bazen ikisinle de ilgilenebilecekmiyim diye