Bereninannesiiii dilekkkaltunnn onu baş ağrısı için söylemişlerdi içtim baş ağrım olmadı ama omzum içinde pek bi işe yaramadı
dilekkkaltunnn Bir de hanımlar dikişleriniz kaç gün sonra iyileşti acaba? Korse kullandınız mı kullandıysanız kaç gün sonra kullandınız?
belismomy dilekkkaltunnn bence genel spinalde o kan kokusunu dokunuşları konuşmaları herşeyi duyuyorsun benim arkadaşım hep kustu ve baş ağrısından hiş birşey anlayamadı ilki genelde rabbim bir sıkıntı göstermedi inş buda genel ile olacak bundada allahım yar ve yardımcımız olur
Derya-41 dilekkkaltunnn ikiside aynı şey sadece vuruluş yöntemi farklı bende yarım anestezi oldum ama hangisi yapıldı sormadım valla 😀
Mervespr dilekkkaltunnn ben spinal sezeryan oldum çok çok memnun kaldım baş ağrım hiç olmadı, sütüm geldi , hızlıda toparladım . Bence bu durum tamamen kişisel o yüzden yorumlara aldırıp karar alma bence her iki doğumda kişiye göre farklı etkiler yaratıyor