3birden sizin doğumunuz kolay geçmiş olabilir; ama normal doğum yapıp makata kadar dikişli olanlar da var, yani sezaryen doğum yapan bakıma muhtac oluyor da normal doğum yapan herkes hemen ayaklanıp hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam etmiyor. Gebelik gibi doğumun kişiler üzerindeki etkiler de bireysel🤷🏽♀️ Yakın bir arkadaşım yaklaşık 1 ay önce normal doğum yaptı, sadece 3 iç 2 dış 5 dikişi var; ama hala vajinamın kemikleri ağrıyor, dikişlerim sızlıyor bir daha olsa direkt sezaryen olurum dedi mesela. Dediğim gibi doğum şeklinin sonrası da kişisine göre değişiyor, peşin hüküm vermem doğru değil bence