Yusufunannesi_ dün başka bir doktora gittim kilosunu yüksek ölçtü 2670 ölçtü ama suyunu hiç yok dedi. Biz bi panikledik. Hemen kendi doktoruma gittim. O suyu yeter dedi. Tabi yine çok değil. Kilosunu 2350 ölçtü. Farklı bir doktora gitmemin sebebi normal doğum çok istemem ve doktora normal doğum yapabilir miyim dediğimde bebeğin kalbi kasılmalara dayanmaz ve kalbi durabilir dedi. Kendi doktorum da benzer şeyler demişti. Bunu duyduktan sonra sezaryene karar kıldık. Cumaya kadar gidebilirsek cuma sezaryen gidemezsek salı günü de olabilir.