Aynı sorunları 31. Haftadan beri yaşıyorum malesef benim aşırı suyum var bu da sancı yapıyor nst de düzenli sancım çıkıyor karnımdan 2 defa su çektiler 4 gün bi yattım hastanede eve çıktım tekrar yatırdılar 1 hafta sonra 10 gün daha yattım dün taburcu oldum yarın tam 35+0 ım ve muayeneye gidicem yine yatma ihtimalin var suyum arttıysa bir defa daha çekicekler su kilomuz 34+4 de 2800 dü yarın tekrar bakılır sanırım