gunaynur korkmayin bn 33+1 iken nisanim geldi hastnaye gtgmde dogumm baslamsti acilmam 3cm olmstu ilaclar igneler durdrdular dgumumu cgerleri gelissn dye igneler yapildi suan uzernden 13 gun filan gecti 34+6 olduk.bgun doktorum hedefim 36 ama ddi 35 tede dogsa kuveze grmez risk olmaz dedi rahatladm ve bizmkinn kilosu 2450 2 bucuk.kilo.oldu artk korkulacak bse yok dedi doktrm suan dgum yapack olsak rsk yk ck skur