Elfaksy demi bende oğlum olacak olmasına rağmen ultrason da herkes aynı sen diyo bayılıyorum yaa öylemi hmm falan diyorum hatta😍 ama sen içimde ne kahkahalar atıyorum bi gör (oğlum olmasına rağmen derken erkek ya bana benzemesini beklemiyordum cinsiyetini öğrendiğimizden beri hep eşime benzicek gibi geliyordu şaşırmıştım ilk yanlış anlaşılma olmasın) bizde kombinasyon baya var benim ailem sarışın renkli gözlü ama ben ailedeki tek kızıl saçlı kızım🙊🙈 eşimde esmer değilde buğday tenli (annesi göçmen onunda sarışın renkli gözlü) ee dede sivaslı oğlumdan esmerde olabilir çok başka bişey olcak bu durumda hayal edemiyorum😂😂