Elfaksy Çoook heyecanlıyım anneler ve anne adayları bebişim tahmini 18 şubatta gelecek 🥰 tabiki öncelikle sağlıkla hayırlısıyla zamanında gelmesi ama acaba kime benzeyecek, sarışın mı esmer mi bunlarda merak ediliyor yani 💙 sizde durumlar nasıl?
BusraAydogan14 Elfaksy Bende Şubat annesiyim rabbim nasip ederse 😊 Çok çok heyecanlıyım bir an önce gelsin istiyorum 😍
Mavi_ Elfaksy benim de tahmini 18 Şubat dedi doktor 💕 bütün hazırlıklar tamam 🥰sabırsızlıkla bekliyorum 🐣
17022020 Çok şükür o gayet iyi tabi ama benim az sıkıntılarım var inşallah o sağ sağlim gelsin de ben önemli değilim ❤️🙏🏻 17 Şubat
Fdle Elfaksy 32+3üm canım evet 33e gircem ama hiç bu kadar beklemiyordum 31den sonra zorlanmaya başladım birde üstüne grip oldum 1 haftadır çok mutsuzum hayırlısıyla vakti gelseydi de doğursaydım diyorum birde çalışıyorum ben 37ye kadar calısıcam şimdiden böyleyse 37 zor olur heralde diye düşünüyorum
Elfaksy Fdle aynı kaderi paylaşıyoruz canım ya bende çalışıyorum 30+3 üm suan izindeyim 32. Haftamda başlıcam bakalım 37 ye kadar çalışcam Allah nasip ederse. Allah yardımcımız olsun hamile olup çalışmak zorunda olmak kadar zor bişey yok sanırım
Kayraruzgar Elfaksy ayy bende çok merak ediyorum esmermi olucak beyaz tenlimi ben kızılım acaba kızılmı olucak sarışınmı yoksa esmermi çok merak ediyorum🙈🙈🙈🙈 siması beni andırıyor ultrason da herkes öyle diyo ama bilemeyiz tabi yinede böyle düşünmek hoşuma gidiyo
Elfaksy Kayraruzgar ultrasonda çoğunlukla bebişi bana benzetiyorlar eşim ailem arkadaşlarım tabiki belli olmaz ama benimde hoşuma gidiyor bu durum 😂 ben beyazım hatta kumral yeşil göz eşim buğday tenli gözleri bal köpüğü gibi bakalım bizim tontiş nasıl olcak ikimizin ailesi de full sarışın renkli gözlü Bi eşim buğday tenli
Muneweralp Elfaksy 20 Şubat birimde heyecanla bekliyoruz kızımı birde abisi var her gün gün sayıyor gelsin artık diye 😍
Fdle Elfaksy kesinlikle öyle ağrılarım olmasa yine sorun etmem ama artık ağrılarım da çoğaldı geceleri uyuyamıyorum hamileliğim de hiç sıkıntı yaşamamıştım hep öyle gidecek sandım tâ ki 2 hafta öncesine kadar 🥺
Kayraruzgar Elfaksy demi bende oğlum olacak olmasına rağmen ultrason da herkes aynı sen diyo bayılıyorum yaa öylemi hmm falan diyorum hatta😍 ama sen içimde ne kahkahalar atıyorum bi gör (oğlum olmasına rağmen derken erkek ya bana benzemesini beklemiyordum cinsiyetini öğrendiğimizden beri hep eşime benzicek gibi geliyordu şaşırmıştım ilk yanlış anlaşılma olmasın) bizde kombinasyon baya var benim ailem sarışın renkli gözlü ama ben ailedeki tek kızıl saçlı kızım🙊🙈 eşimde esmer değilde buğday tenli (annesi göçmen onunda sarışın renkli gözlü) ee dede sivaslı oğlumdan esmerde olabilir çok başka bişey olcak bu durumda hayal edemiyorum😂😂
EzgiCetin 3 şubat ☺️ Ama bence bizimki o kadar beklemeyecek ocak annesi olacağım gibi hissediyorum 🙈 Bugün hastane çantamı da hazırladım bütün hazırlıklar bitti 🎉