Prensesannesi0 cnm bugün doğum hikayesini anlatan bayan yazmış 67 kilo L beden almış deepend sezeryan kesinlikle ilk olarak onu oneriyorum demişti bende normal doğum yaptigimda kullandım yine olsa yine kullanırım dikiş yerine gelen kısmi üstüne katlarsın ki gelmiyormuş çok sıkan bir şey deil en büyükkkk rahatlık harika bi ürün kilona gire e bebekte kızlar var sor sana söylerler üzerinde yazıyor sanırım veya çalışanlar biliyor bana orta beden vermişti gayet iyiydi fazla kanamamda kullandım sonra normal pede geçtim batikon kullanınca 1 haftada dikişler iyileşiyor her vc sonrası batikon sürdüm ben.