ozgeya Prensesannesi0 Ben Canped’in külot bezini kullanmıştım,gayet de memnun kaldım.Ama normal doğum yaptım onu da belirteyim.
Gamzeli_03 Prensesannesi0 ben de cırt cırtlı hasta bezi aldım ebeler muayene için geldiği Zaman kilot bezi yırtmak gerekli diğeri daha pratik geldi bana
Sima Prensesannesi0 Ben de sezeryan oldum depend kullandım çok rahat ettim açık pembe gecelik giydim zaten ten rengi depend belli bile olmadı 👍
Prensesannesi0 2kezanne sezeryan da dikiş yerini terletiyor diyenler oldu doğru mu ilk dogumum olacak allahım kısmet ederse
Deletedmom124 Prensesannesi0 evet doğru bandajda var üzerinde normal terlemesi peçete koyun sorun kalkıyor ortadan
Vnsgb Prensesannesi0 sezaryenden sonra özel bi bant yapıştırıyorlar dikiş yerine dikiş yerine gelecek kısmı gazlı bez gibi diğer yeri yapışkanlı o yüzden terletme yapmıyor canım aksine çok rahat
2kezanne Prensesannesi0 evet cokta kolaylık oldu diğerini duydum ama en çok bu kullanılıyor paketin yarisına kadar bile kullanmadim evde normal kalın pedlere gectim
2kezanne Prensesannesi0 valla bilmiyorum ya 92 le doguma girmiştim büyük beden ama bedeni aklimda deil zaten lastikli tam sariliyor vücudu
Prensesannesi0 ozgeya Doğum şekline göre bezler degişkenlik gösteriyor diye duydum bende ama ne alacağım bilmiyorum 🤷🏻♀️
ozgeya Prensesannesi0 Külot bezlerin hepsi hemen hemen aynı.Sadece şu olabilir,lastik kısmı dikiş yerine denk gelebilir,o konuda bir şey diyemem.Normal hasta bezlerinden almak gerekebilir.
Meldas Normal Doğumda tavsiye etmem terletiyo dikişler geç iyileşiyo eve geldikten sonra ped bile kullanmayın derim kendim bez yaptım onu kullanıyorum normal bezleri kullanmaya başlayınca dikişlerim iyileşmeye başladı 😘😘
Prensesannesi0 ozgeya hasta bezi alsam kayma gibi birşey olur mu acaba birde çok şiş durur mu foto da çekileceğiz çünkü birde çok açık renk gireyeceğim rahat olur mu acaba
Meldas Prensesannesi0 hastanede hasta bezi evet ama eve çıktıktan sonra hava aldıracak bezler kullanın normal Doğumda dikişleri üç kere açılmış biri olarak söylüyorum
ozgeya Prensesannesi0 Ben hastanenin verdiği hasta beziyle hiç rahat edememiştim.Sanki yürüdükçe kayacak gibi hissediyordum ve bebek bezi gibi şişkin duruyordu.doğum sonrası gidip eşim canped’i aldı da rahat ettim.Benim de geceliklerim beyazdı hiç belli bile olmadı.