Merhaba kizlar herkese bugun rutin olarak gittigim doktor randevumda doktorumun bana bakmak istemedigini bana randevu veremeyecekelrrini soylediler sok oldum 5 aylik hamileyim 10 haftada bulantima bir cozum bulamadisi icin esimin aramasindan gicik almis ben 19. Haftadayim su an o olaydan sonra bakti cinsiyeti soyledi hersey iyidi anlayamadik ve yasadigim sehir 50.000 nufusu var tek bir devlet hastanesi 2 tane kadin dogum doktoru var bayan olan doktor yeni dogum yapmis ve sut izninde bu doktoru ise bashekim yanimizda aradi ve bakmayacagini dogumu yaptirmayacagini soyledi ben su an ne yapicam bashekimde doktoru savunuyor kendimi suclu hissediyorum yani o bir doktor her ne olursa olsun saygi boyutunu asamamisiz senin benim takibimi yapman gerekiyor ben su an normal dogum yapamam cunku merkez bana 1 saat sezeryan gun ile yapicam yada ozelde 3500 para vericem onu da vercek durumum yok cozumu olan var mi ne yapabilirim