Kendi doktorum da doğuma hazırlık eğitimindeki doktor da uzun bir süre hareket hissedemezsen önce tatlı birşeyler ye, sol tarafına uzan, 20 dakika boyunca bekle, hiç hareket hissedemezsen o zaman hastaneye gelebilirsin demişti. Yorgun olabilir, uyuyor olabilir, pozisyonu müsait olmayabilir bu durumda bebek hareket etse bile biz hissetmeyebilirmişiz. Endişelenmemek lazım ama ebeniz ya da doktorunuzla görüşmeniz iyi olur bu durumlarda.