mlkeengn Allahım ne kadar saçma ya belki başka bildikleri vardır ama sürekli düşük ve bu düzene girmezse en başta bebek etkilenir benim de sürekli düşüktü hamile olduğumda doktora gittim kadın doğum hemen dedi tsh ın düşük ilaç kullanman lazım dedi kullanıyordum zaten düzelmesse bebekte ne olur dedim zeka gerili beyin gelişimde sıkıntılar olur dedi Allah korusun