Symsglm normalde ölçümlerde hep 1 hafta önden gidiyordu kontrolde ultrason kağıdında 1 hafta geriden geldiğini gördüm. Dr kilosunu söylediğinde az değil mi demiştim. Bana siz anneler internetten çizelgelere bakıp çocuk sanki cetvelle çiziliyor gibi o yazılanlara göre olmasını bekliyorsunuzZ her çocuğun gelişimi farklıdır seninki de normal haftasına göre demişti. 1 hafta geriliği Dr. lar hiç önemsemiyor. Ama bir sonraki kontrolde bebek aynen bu bayanınki gibi 31+4 te 1270 gram çıktı ve Dr. bu çocuğun gelişimi ne olmuş böyle ya dedi hemen testler falan istedi şimdi her hafta gidiyorum hala 3 hafta geriden geliyor az az büyüyor ve hala çok küçük çok üzülüyorum 😪 o yüzden de bu tarz postlar gördüğümde uyarıyorum ben post açıp sorduğumda şükret sağlıklı olması yeter demişlerdi az olduğunu bilseydim farklı bir şehirde muayene olurdum 😔