Zynp01 Buse0911 sağol canım aminn❤️ 2 hafta sonra gel bebeğe bakalım dedi bn haftaya tekrar kam vereyim o zaman
Ozget Zynp01 yaa cok şükür 🙏 bundan sonra daha hizli ilerleyecek. Benimde sizinlr assa yukari ayniydi... ilk 27,33 sonra 64,49 sonra 182 çıktı 5+4 veya 6 da kalp atisini duyduk cok şükür. Şimdi 8+4 gunluk olduk. Darisi sağlıkla size inşallah
Tgbbbb MerveNural aynısını dicektim keşke bi çarpsalar bunladar olumsuz yoruma bakma 2 katı artmış zaten olması gerekende 2 katı artması