Deletedmom0006 Selam canim inweAllAh hamilesindir ben adetime 5gun kala yapmiwdim cikmiwdi ama gec dollenmede ola bilir inweAllAh olur senin doktorun korun henuz olmaz falan demedimi??kurtajdan sonra bir az beklemek gerekir ben iki kez kurtaj oldum birincide bekleme dedi ikinci 6 7ay bekledim ama tedavi oldum cok wukur 14haftalik hamileyim Rabbim sanada olmayanlarada bebek nasib etsin inweAllAh