ebrukavi-19 Kızlar şimdi isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum ama sizce 10lu hastane çıkışı kullaniyolurmu yani isimli hastane çıkışını 5li yaptırıp 5 li başka bi takım alsam sizce olurmu 🤔
Gzd_ ebrukavi-19 bence 10 lu saçma oluyor tulum eldiven şapka takım zıbın battaniye Farklı olsa da sorun olmaz bence şu önlükleri anlamış değilim bugüne kadar ilk 3 aylık bebeklerin hiç taktığını görmedim daha 😁 10 lu yerine 2 takım Farklı koymak daha güzel zaten bir gün yatıyosun genelde
Defdef ebrukavi-19 doğum yapmış biri olarak söylüyorum bence fazla şeyler götürmeyin benim götürüpde hiç giydirmediğim o kadar çok şey olduki yük etmeyin kendinize
bsra18- ebrukavi-19 ben 10lu hastane çıkışı aldım 5li isimli takım yaptırdım canım. İlk kızımda 10lu takım vermiştim hemşireye kullanılmış her parçası 5li takım verirseniz ayriyeten iç zıbın istiyorlar
rabiaa_ Zehra321 Hayır canım 10 lunun hepsini vermiyorsun içinden tulumu veya alt üst takımı vericeksin ince battaniyesini ic zıbınıni eldiven sapka bide kış bebegiyse kalın battaniye veriyorsun galiba onu tam bilmiyorum 😁
ebrukavi-19 Gzd_ bencede 10lu hastane çıkışının içinde ivir zivir çok var farklı farklı alsak bencede sorun olmaz gibi
Gzd_ ebrukavi-19 bencede öyle bende bir isimli zıbın takımı yaptırıcam bir tane de alt üst takım alırım normal abartısız ebebek de var uygun baya da
Gzd_ ebrukavi-19 aynen öyle battaniye yerine müslin örtü vermeyi düşünüyorum o yüzden bilmiyorum hata mı yaparım bir de hastaneden çıkarken kalın polarlı tulum arıyorum mont yerine gibi bulamazsam da kalın battaniye ye sararım
cansubsrr Gzd_ Ay tedide vardı çok güzel içi yünlü mont tulum çok güzeldi ben ondan alıcam inşallah sende varsa yakınında Bi bak istersen
Sabirsizanne16 FatmaNur1883 sen.nakisevi instadan.ben de burdan duydum yaptırdım çok memnunum tavsiye ederim
rabiaa_ ebrukavi-19 Aynen ben ince battaniyeyi nasıl olsa alacam diye bi tane 10 lu set aldim onuda vermicem zaten hemsireye beşli zıbın takımından vericem
FatmaNur1883 ebrukavi-19 ya ben instagramda sormuştum ruyabebekevi dıye bi yer zıbın şapka eldiven 3lu 75-85 arası demişti nohutlu battaniyeyede ayrı 75 demişti isimli çok mu pahalı ki battaniyeyide isimli yaptırmayı düşünüyorum sonuçta 50ye 60 a bi battaniye alicam en azından isimli olur hep kullanırım diyorum ama fiyat nasıl bilemedim
FatmaNur1883 Defdef 1 hastane çıkışı 2 de ayrı takım götürmeyi düşünüyorum ben yeterli olur herhlde kıyafet için mama sut pompası felan almayı düşünmüyorum ya sizce
Defdef FatmaNur1883 yeterli canım hastaneden mama vermişlerdi kızıma sütüm olmayınca pompa içinde benim ihtiyacım olmadı ama arkadaşımın bebeği küveze alındı onun ihtiyacı oldu bide şiddetle tavsiyem kendin için depend al
kimsebilmesindiye FatmaNur1883 yok canim bosuna alma.ihtiyac dahilinde hastanelerde oluyor zaten kullanirsin. 10lu takimin giydirilmeyen parcalari oluyor. 2 takim ayri koysaniz daha iyi olur.
Gulmartin ebrukavi-19 ben cassiope markanın 10 lu setlerini 200den almıştım 3lü için 150 biraz fazla bence de 5liler bile daha uygun