Siracin_annesi melolevo gunduz hıc tatlı yememiştm hareketlıydı yıne. ama evet akşam yedım belkıde ondan olmustur
Siracin_annesi ebrukavi-19 ben uykucuyum. Gece tuvalete gıdıp geldıkten sonra kıpırdıyo yada yatakta dönünce. Tekmesıne uyanmadım hiç bende. Uyanık oldugumda hıssedıyorum kıpırdadıgını. Yinede uyumaya devam edıyorum doğunca boyle uyyamıycam cunku
ebrukavi-19 Aysegnl51 ya ben havuç suyuna baslamayi düşünüyorum doktor biraz az demişti etkisi olurmu acaba Siracin_annesi bende soluma yatınca hep soluma vuruyor yatağın olduğu kısıma sizinde oylemii
Aysegnl51 Kubuuu1 ayy insallah ya benimde 29. Haftayim ama ne gece ne gündüz bebek durmuyor 2 dk ya sürekli hareket halinde🙄😊
Kubuuu1 Aysegnl51 maşallah ne güzel işte ☺️ hareket etmeyince bı şey mi oldu diye endişe etmek daha kötü ☺️
Aysegnl51 ebrukavi-19 benle aynısın hafta ve gun olarak. Cok güclu tekmeleri zaten gun icinde 4 , 5 kez atıyor. Genelde kipir kipir dolanıyor. Endiselenme normal 😅😍
Aysegnl51 ebrukavi-19 ayrica havuc göze de cok iyi gelir hem sana hem bebege bolca ye ben bazen elime alip kitir kitir yiyorum tavsan gibi 🤣
Oguzaysel Siracin_annesi 33+5 çok sivri tekmeler yiyorum kaburgalarıma kadar acıtıyor, şuan hickirik tuttu sanırım ama hıçkırığı bile şiddetli çocuk sanki çıkarın beni burdan diyor 🙈
Sibel1991 Siracin_annesi ben 36 haftalık aynı çok hareketli hiç yerinde durmuyor gece uyutmuyor oturup ağlamak istiyorum ama Anne karnında mutlu bebekler hareketli olurmuş bu iyi bişey ☺️🥰
Siracin_annesi Sibel1991 hareketınden uyyamadıgım olmadı. Sadece tuvalete gıtmek benım ıçin işkence O tatlı uykudan kalkıpta. Bıde bel agrısı
Aysegnl51 Hareket etmesi icin mi havuç suyu ic dedi.aslinda havuc suyu anne karnindaki sıvıyı artirir. Ondan demiştir muhtemelen daha cok hareket edebilsin diye.
Aysegnl51 ebrukavi-19 meyve sıkacağını bosver direkt dal 🤣 tabii saka bi yana temizce yıka ye bosuna uğraşma
Sibel1991 Siracin_annesi aynı durumdayız bel ağrısı çok fena hele de temizlik yaptığım günler ağrısı beni mahvediyor aman hiç sorma ya hareketi bitiyor azıcık uyuyorum bu sefer de tuvalet o bitiyor yatıyorum midem yanıyor sonra yine bebek hareketleniyor bütün gece bu şekilde devam ediyor 2 saatte bir uyanıyorum
gamzosgamzos Kızlar hareketlerin tadini cikarin 36 dan sonra baya yavasliyor yani yaklasık 1 haftadir bizde oyle doktorum normal oldugunu soyledi simfi genelde toplanma oluyor yada surtunme gibi tekmisleri ozledim 🤣
Nurtennnk Merhaba benim bebegmde iki gündür gece gündüz aşırı hareketlı hıc uyudugunu hıssetmedm bu süreçte. Önceden de hareketlıydı de boyle değildi bır dk durmuyor sizce normal mi 😑 36+5 ım