Siracin_annesi Gün boyunca çok hareketli belimi ağrıtıyor üst karın bölgeme toplandı sanki hateket ettikçe ağrıyor bu kadar çok hareketli olması normalmi
Gulfem07 Siracin_annesi 34+2 yiz benimkide aynı doktor iyi olur hareketli bebek hareketsiz olursa kork dedi.Gece 2 3 kere uyaniyorum sabah da aynı gün boyu devam ediyor.Korktuk hatta eşimle tamam hareketli olsun da dedik eti ne budu ne dedik 1 saat durmadan vurdu.
Iimran Siracin_annesi hareketli bebek sağlıklı bebek demek hareket ettikçe kasları gelişiyo anlamına geliyomuş son 2 hafta kala zayıflayacak hareketleri farkedersin zaten doğum yaklaşacağı için
cennet13 Siracin_annesi bende 35+3 çok hareketli 😧 artık düşünmeye başladım normal mı bu kadar hareket etmesi.. bazen de canımı yakıyor tekmeleriyle 🤭
tubizm ben de bugün oyleyim 34 haftalik gogus kafesimde sanki. cok hareketli hic durmadi sabahtan beri
burcu06 Bizde 34 haftalığız benim bebeğimde çok hareketli normal herhalde doktoruma çok haraketli bir bebek demişti
Siracin_annesi Gulfem07 diğer gunlwrdede hareketliydi bugun başka yanı hiç durmadı. Üst karnım sert alt karnım sallanıyo resmen. Kaburgalarımı tekmelıyo sankı
Nurane001 Merhaba arkadaslar 30 haftalik olduk biz.evvelki gunlerden bu hafta cok hereket etmiyor sanki.normalmi boyle .kimdese olmusmu boyle
Siracin_annesi Iimran erken doğum riski var demişti doktor. Ondan korkuyorum. Bebeğime bişey olmasında isterse futbol oynasın içerde
Siracin_annesi Kubuuu1 ay sağolun valla rahatlattınız benı 😊 bugun diğer günlerden farklı hareketlendıgı ıcın korkmustum
Aysegnl51 Kubuuu1 ayy insallah ya benimde 29. Haftayim ama ne gece ne gündüz bebek durmuyor 2 dk ya sürekli hareket halinde🙄😊
Minnos12anne Siracin_annesi 34 haftadan snraa gunde en az 8 ile 10 kez oynamasi gerekiyormus doktorum oyle ddi az oynarsa hemn gel dedi suyu azalabilir kordon dolabilir dedi o yuzdn her gun sayiyorum
Siracin_annesi Minnos12anne banada dedı canım en az 10 kez oynamalı dıye bugun ne 10u ne 20si sayamadım valla. Şuan yatıyorum hala aynı
Siracin_annesi melolevo gunduz hıc tatlı yememiştm hareketlıydı yıne. ama evet akşam yedım belkıde ondan olmustur
ebrukavi-19 Ya biz 29+3 gunluguz öyle geceleri uyandıracak tekmeleri yok hani hareket ediyor sürekli ama o kadar net değil sizce normalmii
Siracin_annesi ebrukavi-19 ben uykucuyum. Gece tuvalete gıdıp geldıkten sonra kıpırdıyo yada yatakta dönünce. Tekmesıne uyanmadım hiç bende. Uyanık oldugumda hıssedıyorum kıpırdadıgını. Yinede uyumaya devam edıyorum doğunca boyle uyyamıycam cunku
Aysegnl51 ebrukavi-19 benle aynısın hafta ve gun olarak. Cok güclu tekmeleri zaten gun icinde 4 , 5 kez atıyor. Genelde kipir kipir dolanıyor. Endiselenme normal 😅😍