Mercan46 Ayla-95 sebepsiz interfiliti dendi gonal f iğne ve çatlama iğnesi kullandım Zeynep Kamil hastanesine gittim ikisinde de devlet hastahaneside şansımı denemek istedim çünkü denemeye başlayalı 1,5 yıl olmuştu
Tubasim Ayla-95 canım ben ilk aşılamayla hamile kaldım çok şükür , ikinci aşılamayı mutlaka dene. Tüp bebek daha stresli ve yorucu bir süreç