Ayla-95 Kızlar 2 tane yumurta büyütüp çatlatma tedavim oldu 1 tane aşılamam oldu ama olumsuz sonuçlandı.. Sizce 2. Aşılamaya gerek varmı yoksa hiç yaptırmamalımıyım tüp bebeğemi geçmeliyim
Cigdemveminik Ayla-95 ilkinde olmadı dye ikincidede olmicak diye bişey yok deneyin bence hem 3 kez aşılama öneriyor doktorlar inşallah ikincide olur 🤗
Mercan46 Ayla-95 benimde 2. Aşılamam tutmuştu ilk gebeliğim de tabi karar sizin ben tüp bebeğe geçmek için yaptırmıştım ikinciyi çok şükür gerek kalmadı
Sema1994 Ayla-95 bndece yaptirmalisn ztn asilamaya ksr ck bi zaman sürmüyor olmazsa tüp bebege gecis yaparsnz kiiii insallah gerek kalmzz rabbm gönlünüze gore versn
Ayla-95 Cigdemveminik aşılamanın normal bi iliskiden çok bi farkı yokmuş ama genelde çoğu doktor aşılama pek önermiyor birde bende kist var ondan
sulehanim Benimde ikinci aşılamada oldu aşılama çok daha doğal bi süreç ne kaybedersiniz ki kesinliklr deneyin
Mercan46 Ayla-95 sebepsiz interfiliti dendi gonal f iğne ve çatlama iğnesi kullandım Zeynep Kamil hastanesine gittim ikisinde de devlet hastahaneside şansımı denemek istedim çünkü denemeye başlayalı 1,5 yıl olmuştu
Sema1994 Ayla-95 asilama hastaneden hastaneye deisiyor bn 1.600 e yaptirmatm ilk deneme tuttu tabiki nasip kismet ama insallah tutar seninkide