Sebahatmrtk normal doğum 4 üstü zor olur diye erken alıyor doktorlar Rabb'im sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin suni yada sezeryan elbet gelecek iyi düşün ki iyi olsun suni sancı da kötü birşey değil cnm destek doğum gerçekten psikolojik birşey ne kadar olumlu iyi düşünür isen i kadar güzel geçer ben nasıl olur ise olsun razıyım yeter ki bebeğim sağlıklı olsun sende öyle düşün dua et cnm Rabb'im kulunu kulundan önce düşünür 😘🤲