Sema1994 daha öncede çok yorum yaptım bu konuda, benim ilk bebişim 38'den sonra dönmüştü canım, biraz daha ısrar et istersen, tabi herkesin bir olmaz ama en azından ilk bebeğinse beklemekde zarar etmezsin, dönmese sezeryan olsan bile bekle, sancıların gelince bebişin kendi gelmek isteyince gelsin