hly_1 ay ona bakma kuzum yaa banada dedi onlar sorun degil ki bana yumurtaliklar yavas calisiyo dedi kendiliginden bebek olma ihtimali az dedi tedavi gerek falan filan dedi hep catlatma ignesi vurundum 3 kere ama hani noldu ise yaramadı kendi yaptigim kür yaradı ise ama ben yumurtaliklar yavas calisiyo diye hic takmadim hele benim ablam 3 ayda bir adet gorurdu cok yavasti onunki ama 2 cocugu var elhamdulillah hemde o benim gibi hic kur mur hicbsy ypmadan kendiliginden oldu hep