Tgcycl Çatlama ignesinin 9.gunu ve adetime iki gün kalmıştı şimdi bi baktim kahverengi kanlı akıntı 😢😢 yine olmadı bıktım gerçekten her ay hüsran
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Tgcycl Canım üzülme.Stres yapma stressiz daha kolay olacak.Bende 3sene sonra hamile kaldım.Çocuk düşünme odaklanma ona keyfine bak.Rahat ol ve kendini bırakma.
__birafitap__ Tgcycl kuzum niye üzülüyorsun belki yerleşme kanamasi ya bebegin seninledir inşallah üzülme 🤩🤩😍
gzm_42 Tgcycl cnm bende 3 kere catlatma ignesi kullandım hicbiri fayda etmedi hep üzülürdüm acaba niye olmuyo bi sknti mi var derdim ama isyan etmedim hic hep dua ettim sonra kafami takmadim aman npym olmuyosa dedim sonra bi kür ogrendim yaptım elhamdülillah o ay hamile kaldım ve 1 ay oldu doğum yapalı sakin sknti stres yapma dua et bol bol isyan etme Rabbimin gucune gider
Tugceuzuntopcu Tgcycl hamileliğimde reglimden 3 4 gün önce kahverengi lekelenmem olmuştu. 20 haftalığım şuan 🤲🏼💟 ağır kaldırma, eşinle bişey yaşama, aniden oturup kalkma. Bi kaç gün bekle bakalım inşallah vardır 🤲🏼
Tgcycl Cokokuyan_dorukusunannesi48 diyorum acaba yerleşme kanaması olabilir mi içimde hala bi umut kabullenemiyorum
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Tgcycl İnşallah öyledir öyle değilse bile sen yeter ki sağlıklı ol eşinde öyle olur elbet bebeğiniz kendini yıpratma🙏🏻
Ponciginannesi_ Tgcycl benim ablam tüp bebek yaptırdı. Kahverengi lekede geldi bazen kan bile geldi. Umudunu kesinlikle kaybetme. Herşeyde bir hayır vardır
Bahar2 Tgcycl aklımdan bebek fikrini bi süre çıkarmayı denesen daha kolay olur moralini bozma inşallah vakti zamanında olur
HilalG Tgcycl üzülme kuzum bende dün negatifi gördüm kafamı hala toplamıyorum bide macun sipariş verdim yapicak bişey yok elden daha fazla bişey gelmiyor ne yazıkki
Tgcycl HilalG clife ondan da yedim düzene sokmustu sadece bu ay incir kürü yaptım çok düzenli olmasa da