canım bende senin gibiydim ve hala normal doğum dye diretyotum zaten sezeryan demiyor benim doktorum açılmam 4 cm çocuk kanala yerleşmiş be sancımın gelmesini bekliyoum şuan tam 40+2 haftalıgız ve hala ekliyoruz doktorum elbet sancı gelecek boşu boşuna kendini sezeryanla yarım bırakma diyor bence sabret biraz daha bekle doktorlar 42 haftya kadar mühlet veriyorlar zaten biraz sabır eger sezeryandan korkuyorsan tabi etrafım dan pek iyi şeyler duymadım sezeryan konusunda ama ynede mecbursan olursun tani hayatından önemli değil ya