Kızlar ben devlette doktora gidiyorum 39+3 haftalık hamileyim çatı muayenem 2 gün önce yapıldı hiç yumuşamam ve açıklığım yokmuş suni sancı da verilemez dedi doktorum ama normal doğurma ihtimali pek vermiyor bende normal çok istiyorum ilk hamileliğim tabi ki hayırlısı ve sağlıklısı olsun ama çok korkuyorumda sezaryenden ve bugün sancılarım vardı tekrar kontrol edildi durum hala aynı bebek çok yukardaymış kanala bile inmemiş açıklığım ve yumuşamamda hiç yok merak ediyorum normal doğuran varmı bu durumda çarşambaya kadar muhlet verdi doktorum nişan filan akıntı hiç birşey yok hiç birşey gelmedi biraz uzun oldu kusura bakmayın ama çok korkuyorum sezryandan gerçekten fikre desteğe çok ihtiyacım var 😥