Aryaaaa herkesın dusuncesıne saygım sonsuz mesela ben anlamına cok dıkkat edıyorum ve sade bu dunyalık ıcın degıl ahırettede hesaba ısım konusundan gesaba cekılıcek olmamızdan dolayı tıtız davranıyorum herkes farklı mana dusunup koyuyo tabıkı kımısı degısık olsun falan kımısıde anlama yansımasına onem verıyo tabıkı..zor bı konu ya anne baba olarak sanırım..