Yanlis anlamanizi istemem heyecaninizi paylasiyorum bende isim konusunda kararsız kalanlardanim ancak soyle bir gercek var ki donemin pelinsu ece vs.gibi isimleri populerken simdi alay konusu ve son 2 yilda ozellikle asel arya alya mila mira mina hira erva lina aden vs.cok fazla isim var ve aşırı düzeyde konuldu ve bu tarz isimlerden çoğunun anlaminin cocugu yansitacak ve gelecekte temsil edecek turde oldugunu düşünmüyorum size muhalefet olma gibi bi niyetim yok aselin anlami guzel ama bence bunlari da dusunmenizde fayda var