Ozlem35 Deletedmom0065 Yok benimde son 13 gün uygulamaya gore ama.heran gelebilir diye bekliyorum öyle 🤗 Gelsin artık bende sevmek istiyorum yanı başımda 🤲🐣
Deletedmom0065 Ozlem35 benim yanimda şuan uyuyor öyle bir huzur ki anlatirlardi anlamazdimmm. En kisa zamanda saglkla al inşallah kucagina dunya da eşi benzeri yok💙
birtutammutluluk Deletedmom0065 bende hipp aldım ama üzerinde açıldıktan 3 hafta içinde tüketilmesi gerektiği yazıyor. 1 öğün yemeklede biraz zor biter gibi
Deletedmom0065 birtutammutluluk 3 hafta degil 3 ay diye okudum canm ben onu?emin misin dur bi daha bakalim
Ozlem35 Deletedmom0065 Ayyy inşallah 🤗 Ne güzel değil mi kıyamam sanki melek uyuyor işte...Çok öp bizim için annesi 😘🧿
birtutammutluluk Deletedmom0065 tekrar baktım 3 hafta yazıyor. Her 3 haftada atıp tekrar alıcaksak gerçekten yazık. Ucuzda değil aralarında en pahalısı hipp birde
Deletedmom0065 birtutammutluluk bende az vericem diye iyisinden olsun diye dusunmustum ama madem oyle gercekten zor 😥 daha uygun markalara bakmak lazim ya da en azindan daha kucuk paketleir olanlara?
birtutammutluluk Deletedmom0065 sanırım toz şeklinde olanların daha küçüğü yok 🤔 çok tuhaf aslında son kullanma tarihi 2021e kadar ama açıldıktan sonra sadece 3 haftası var 🤔
Roda_21 Çok hoşuma gidiyor böyle doğum hikayelerini okumak🤗 Bilgi sahibi oluyorum ❤️ 31+2 yiz bizde💞💞
Deletedmom0065 Roda_21 allah saglikla kucagina almayi nasip etsin kuzum cok degisik bi duygu insan bakip bakip agliyor inanamiyor ilk hafta
Deletedmom0065 birtutammutluluk tamamen mamayla beslenen bebekler icin mumkun ama bizim gibi gunu birlkk verecrklere cok fazla