Merhaba kizlar beni Aralik anneleri postlarindan hatirlayanlariniz vardir 💙 Simdi de ben hikayemi yaziyorum rüya gibi uykusuz,mide yanmalı gecelerimi hep burda sizinle geçirdim. Bir sürü şey ogrendim inanilmaz yararli oldu, cantami bile burdaki yorumlarla hazirladim gereksiz goturdugum hicbir sey yoktu her şey kurtaricim oldu. 🌼 şimdi gelelim asil meseleye. Normalde ben 12 Aralık ta yani tam olarak bugun saat 10.30 da doguracaktim. Fakat geçen hafta salı gunü başlayan şiddetli kaşınmalarım vardı, vucudumu kanatiyordum artik 37.haftadaydim ve sanirim gebelige bagli dermatite yakalanmistim. Geceleri uyuyamiyordum vucudum kipkirmizi olmuştu her yerim kabuk bagladi kollatim bacaklarim. Perşembeye kadar dayandim.o gun kontrole gittigimde doktorumla konuştuk bu durumu iyi ki 1 hafta var 8 gun olsa dayanamazdim dedim. Doktorum da dayanamiyorsan istersen yarin alabiliriz dedi. Tabii o an cok korktum hicbir seyim hazir degildi. P.tesi gunu gidecektim kuafore. Neyse reddettim. Eve geldim evde kaşintilar daha da azdı artik agliyordum. Geri aradim doktoru kararimi degistirdim dedim o da ameliyathane icin konusacagini acil için ayarlayabilecekse haberdar edecegini soyledi. Dakikalar gecmiyordu ki telefonum caldi. Yarin saat 8.30 da dogumunuz vaar 6.30 da hastane de olun 😲 hemen paldir kulfur kuafore koştum ardindan çantami hazirladim butun bunlari yapmam gece 12 yi buldu. Annem bendeydi arkadaşim geldi. Onlar uyudular ama beni uyku tutmuyodu sabaha kadar bekledim kalktik dustuk yollara😃 ilk ufak bi odaya aldilar evraklari imzalattilar ardindan varis coraplarini giydirdiler damar yolu actilar onlugumu giydirdiler. Sondayi ameliyathane de istedim. Asiri korkuyodum yaşadigim stresi anlatamam ayni zamanda bebegime kavusmanin heycani. Neyse bekledik ettik yatagkla birlikte ameliyathaneye goturduler masaya aldilar. Cok rahat bir otam vardi kendi aralarinda muhabbet ediyolardi her sey cok siradandi bende rahatlamak için muhabbet etmeye calisiyordum. Biri egilmemi soyledi egildim ve sirtimdan baski uyguladi hiç hareket etmedim tek seferde yaptilar anesteziyi sol ayagim sancilandi daha sonra bu sancilanan ayagim daha cok şişti ve daha geç açıldı. Onüme paravan cektiler sakinlestirici verin diye yalvariyordum. Verdiler sanirim ama etkilemedi beni çok hala panik halindeydim dokunmalari hissediyordum iki kere nefesim daraldi hemen hava verdiler bir kere de midem bulandi öğürüyordum mudahale ettiler hemen. 5-6 dakika geçti baski uyguluyorlardi hissediyordum o an bebegim dogdu. Hemen yan tarafa aldilar bana göstermeden havluya sarıp yanagima dokundurdular ve hemen sicak kuvez tarzi bir yere goturduler bazen gerek olabiliyormuş ama sikintisi yoktu cok sukir bebegimin. Sonra beni uyutun dedim sakinleatirici verdiler her seyi duyuyordum ama konusamiyordum tavana dikili kaldi gozlerim 😂 sonra doktorum mukemmel bir dikiş attim dedi diger asistanda mukemmel bir deri gordugum en harika dikiş oldu dedi😂 gercektende izi bile belli olmuyor şuan😁 ameliyathaneden cikarken sol omzumda inanilmaz bir agri vardi bicak saplanir gibi agri kesici vermislerdi ama bana hafif geldi sanirim. Kendimi kastigim icin oldugunu dusunuyorum. Odaya gectik agri kesici icin yalvariyorum ama assagida yapildigi icin bekleme suresi varmiş mecbur bekledim. O sira serum takildi ve o serum kasilmalari arttirip rahmin toparlanmasini sagliyormuş. Yalan soylemeyecegim o 3-4 saat gercekten normal dogum gibiydi. Anestezi etkisi bende cok cabuk gecti. 8.30 da girdim ameliyata bebegim 8.57 de dogdu. Ayaklarimin acilmasi 12 ye denk geliyordu. Sag ayagim acildi sol ayagim daha gec acildi. 6 ya dogru yürütmeye geldiler dimdik karşiya baktim ve tum gucumle kalktim hic basim.donmedi. zaten bacaklarim oyle acilmisti ki kendim kalkacaktim daha gec gelselerdi. Sutum ilk gun cok az geldi. Ikinci gun rezene içtim. 3. Gun gelmeye basladi ama akması eve gelip duş aldiktan sonra oldu. Şuan cok sukur yetiyor. Bebegimde sarilik cikti surekli emzirmeye calisiyorum. Sariligi 16 diydi. 17 de yatiriyorlar normalde. Ama ben biraz daha emzirip iyilesmesini beklemek istedim cunku iki gundur artmiyordu sariligi sabitti. En cok canimi yakan tahliller icin bebegimden alinan kanlar oldu. Delik desik ettiler bebegimi şeker tahlili sarilik tahlili kan grubu o bu derken ellerinin ustu morardi. Inanin o an öleyimde görmeyeyim diyorsunuz cok garip bi duyguymuş. Lohusa kafasi her seye agliyorum zaten.😁 2.gun aksamina tek basina yuruyebiliyordum. 3 gun kendim yatip kendim kalkmaya basladim. Eve geldigimde hic yatmadim sanki hic dogurmamis gibiyim şuan. Sadece ilk gun zor oluyor kizlar hic pisman degilim kendi istegimde sezaryen olduguma. Kaşintilarim.ve yakalandigim grip haric ameliyat olduguma kimse inanmaz. 4. Gun eczaneye gidip ilaclarimi aldim geldim tek basima 🌼
Depend işe çok yaradi dikiş yerlerimi de hic rahatsiz etmedi. Tuvalete cikamadim dupalac aldirdim eczaneden o beni cok rahatlatti. Rezene işe yaradi bence. Emzirme yastigini cok kullandim dikişlerim oldugu icin katlayip kol altima koydum kurtaricim oldu. 1 gecelik 2 pijama goturmustum hepsini kullandim. Yemek vs yerken illa ki surekli kirleniyor. Zibin ve takim bol bol goturun yine bence. Ben 3 hastane cikisi 3 takim 5 zibin yelek falan goturmustum hepsini kullandim sayilir. 10 tane bez goturdum 2 gece kaldim hepsini kullandim. Gogus kremi kesjnlikle cok onemli ben lanolin almkştim cok rahatlatti. Gogus pompam mochi almistim suan cok iyi kullaniyorum . Böyle sorulariniz varsa alirim 😗