Kbr318 Canim bana yaptığı sekli anlatim..Adetinin 3. Gunu gidiyosun.Yere yatiyorsun kafanin altina yastik koyuyor ince,ayaklarini biraz yukari kaldirip koltuga sabitliyor yani kafa yerde ayak yukarda .. Sonra eliyle kasıgını kontrol ediyor düsmüş yada düşmemis söylüyor. Düşmüşse masaj seklinde bastirarak yapiyor azcik agriyor evet . 5 dakika o sekilde masaj yapiyor.sonra o bölgeye 2 gun boyunca senin masaj yapmani soyluyor usta olmana gerek yok cunku ilk mudahaleyi o yapti. Sen normal asagidan yukarı doğru masaj ypcaksin. Sonra normal hayatına devam etceksin .... amaaa en onemlisi AC KARİNA olmalisi🥰 Rabbim nasip etsin kuzum 🥰