Yasemin58 Fasulyem22 sure kisitlamasi yok demi düğmeye basmak için,birde damardan vermiş oluyor o zaman ağrı kesiciyi?
Fasulyem22 Yasemin58 yök hastaneden çıkana kadar kalıyor. Ben kendi isteğimle çıkarttıydım. Çok ağrım yoktu. Damar yolu açıyorlar ya en başta ordan veriyorlar
Tubaska Lalemm86 epiduralli normal doğum nasıl birşey normal mi oluyo epidural belden aşağı uyuşturma değil mi
Lalemm86 Tubaska hayır sadece ağrı duymuyorsunuz belden aşağıya uyuşma spinal ikisini de oldum ben normal doğum daha iyi
Defdef Eymensmom35 ben spinal sezeryan oldum hiç sorun yaşamadım başımda yada belimde ağrı olmadı bol bol nescafe içtim çok şükür sorun olmadı
Lalemm86 Eymensmom35 hayır öle bişi yok yani bende olmadı görümcemde olmadı çiş yeri ayrı doğum yeri ayrı