T_ak bel sırt bölgem bir haftadır ağrıyor geçen hafta yoktu böyle. Çock hareketlerini her gün hissediyorum ama saati hiç belli olmuyor düzensiz hissediyorum yani o da bu haftada normal bence. Zaten bir dokunuş gibi hissediyorum sadece. Ama sirt ve bel ağrısı gece uyumami da engelliyor koltukta oturunca bile bir süre sonra çok rahatsız ediyor. Yarın doktora soracağım şimdiden uyuyamamak kötü bişi sonucta