Ben 11 haftalık hamileyim sabah bulantılarım oluyor ama hic kusmam olmadı. Halsizlik var üzerimde bazen hicbirsey yapasım gelmiyor. Birde üşüttüm arada öksürük oluyor ama siddetli degil. Kasık agrılarım oluyor bu normalmiş sonucta bebek gelisiyor. Geceleride sık sık uyanmaya basladım normalde hic uyanmam uykum cok agırdır ama...🐥 cumartesi doktor randevum var cinsiyet söylücem dedi cok heyecanlıyız kızlarrr 👼🏼