30ekim19 sızı endişelendirmek istemiyorum belki düşük falan değildir inşallah ama ben daha önce iki düşüğüm oldu birincisi kimyasaldı ikincikez hamile kaldım oda düştü önce çok hafif pembemsi bi akıntıyla başlamıştı sonra çoğalmaya başladı ve düşük oldu ama üzülmeyin sağlıklı olmayan hamilelikler düşükle sonlandırmış şuan 24 haftaliğim nasipte ne varsa o hakkınızda hayırlısı olur inşallah🌸