30ekim19 bende 7+3hagtalık hamıleyım bir haftadır kahverengi lekelenme gelıyor doktor hormonlar da oluyor diyor yatıp dınlenıcek sın bol su ıcıyorum progestan yazar doktora git istersen ama cogu kısıden gelıyor dikkat etmek lazım dusuk riski de olabılır tabı Allah korusun herkes kucagına alsın bebegıni