Semaaonursnmz Gnca31 ben hatay mozaik hastanesinde doğum yaptım bedir ay bey kesinlikle tavsiye ederim adam çok ilgili ve her an aradığımda mesaj attığımda ulaşabiliyorum
Semaaonursnmz Kbracnar iyi yapmışsın içerek ben 34 haftalıkken doğum yaptım çok minikti ve ciğerleri gelişmemişti şimdi de bi takım problemler var ama umarım bunları da atlatacaz