Ilkgul Kızlar biz 38 hafta olduk bizde sadece bel ağrısı var başka bişey yok benim kızım gelmek için belirti vermiyor Sancım gelmezse suni sancı olayından tırsıyorum sizde durumlar nedir😶
NesliCan1 Ilkgul bizde 37. Haftayız bizde öyleyiz. Bu arada bebeğim arada içerde titriyormuş gibi oluyor size de oluyor mu 🙄
Ozlem35 Ilkgul Benimde sadece karnım kasiliyor böyle taş kesiliyor sonra geçiyor...Gelen giden yok :)
Naime_ulger Ilkgul vala bendede sancılar hafif gözükuyo ama beyfendinin keyfi rahat hiç gelmiyecekmiş gibi duruyo normal doğum istşyorum🤗
Esraygtf Ilkgul 38+3 oldum. 2 gün önce nişan geldi 1 cm açılma var. Doktorum aslında haftaya suniyle başlatacaktı ama nişan geldiğini görünce kendi sancını beklicez dedi. Oda gelmiyo sağolsun :))
hsaglam NesliCan1 38+1 haftalık bebegim ve ben de kaç defa titreme gibi bir şey hissettim nedenini bilmiyorum ama.
Nefesmom NesliCan1 37+5 de biz olduk evet ittiriyor agrim var kasilmam da var ama baska bir belirti yok acilma gecen hafta kontrolde de yoktu bakalim 16 sinda kontrol var o zamana kadar beklerse ki umarim beklemez gelir😉sabirsizlaniyorum.acilma var mi bakacagiz?
Derderya Bizde bugun 38 oluyoruz ya kizlar sabah ta vardi simdide var adet ağrısı var boyle hafifte belime vuruyo hic şiddetli degil ama nisan falanda gelmedi yalanci sanci midir sizce yoksa dogum yakin miki boyle oldu bugun
Ozlem35 Ilkgul Kesinlikle :) Diyorlardir dış dünyaya gelip ne yapcam en güzeli annemin karnında kalayım...Ne dert var ne tasa 😂
Hatice38Elya hsaglam hsaglam bn de 38+1 bnde hicbir belirti yok. Başı sürekli sağ gögus kafesimin altnda. Hatekette pek etmiyor.
glnzk 38+4 olduk ama tık yok bizdede kontrolede gitmedim haftaya gitcem bakalm çatı muayenesi olurum belki sonrada Allah Kerim 😅 herkes 2020ye doğur bekle diyo ama elimde olan bisey degil 😂😂😂
Yenidilek glnzk al benden de o kadar aynı şekilde 38+4 bu gidişle 40 lı haftaları bulurum diye düşünüyorum. Zerre belirti yok gayet rahatım sanki hiç hamile değilmişim gibi ne ağrı ne acı